Звідки черпають новини українці - опитування USAID
Що мене вразило у свіжому опитуванні USAID про споживання медіа. Роблять його щороку, тенденція переходу з телебачення в соцмережі – незмінна. Але є цікаві знахідки.
23% громадян вважають, що марафон "Єдині новини" треба продовжувати "після війни".
Це, вочевидь, люди, які дуже хочуть спокою і щоби влада все контролювала
Серед блогерів перший – Стерненко. Помітно впали Притула, Арестович і Гордон.
Причину цього опитування не наводить, але моя теорія така: Стерненко послідовний і не змінює свого позиціонування. Люди таке люблять, Ютуб таке любить. Падіння блогерів, мабуть, має в кожного своє пояснення. Арестович перестав бути офіційним голосом. І виходить так, що його слухали все ж за "офіційну позицію". Опитування проводили до його виходу "в опозицію", тому відображає просто падіння довіри. Гордона, вочевидь, підводить російська мова або інтерв'ю з росіянами. А Притула... хто зна.
61% людей (!) споживає новини у групових чатах
Це дуже небезпечна історія, бо фейки в таких чатах важко виміряти, а як їм протистояти – навіть не знаю. Протистояти телеграму якось вчимося, а це – просто біда.
25% готові платити за споживання ЗМІ. В основному "не більше, ніж горнятко кави", але все ж ...
Це небагато – 61% відсоток усе ще не готовий платити. Але і немало – я думав, буде більше. Як не дивно, в цій історії головне – зручність оплати. Коли ми додали до "Патреона" просту банку в "Монобанку" для "Жовтих кедів", кількість людей, яка дякує, збільшилася в рази.
Узагалі, реально багато цікавого, почитайте за нагоди на моєму ТГ-каналі, де ми обговорюємо такого роду дані.
Повна версія дослідження USAID – за цим покликом.
Роман Вибрановський, сторінка у FB
Відгуки
Немає відгуків.
Залишити коментар