Орбан пильнує у ЄС не лише інтереси кремля, але й Пекіна

НОВИНИ 04.10.2024 Коментарі 0

Прем'єр-міністр Угорщини Віктор Орбан звинуватив Брюссель у веденні «економічної холодної війни» проти Пекіна. І це попри те, що більшість країн – членів ЄС, виступають за запровадження підвищених мит на китайські товари.

Заяву на захист інтересів Китаю прем'єр Угорщини Віктор Орбан зробив в інтерв'ю угорській державній радіостанції Kossuth у п'ятницю, 4 жовтня, повідомляє DW.

Євросоюз прагне розпочати економічну холодну війну з Китаєм, заявив Орбан. Проте, на його думку, виробленим у ЄС товарам буде важко знайти збут на світовому ринку, якщо світ виявиться розколотим на два блоки. Орбан також запевнив, що Угорщина й надалі торгуватиме «з обома сторонами» (як на внутрішньому європейському ринку, так і з Китаєм, - DW).

Орбан, щоправда, допустив запровадження мит «лише у надзвичайних обставинах і лише на нетривалий час».

Він також зізнався, що наразі незрозуміло чи зможе Будапешт і надалі успішно дотримуватися своєї стратегії «економічного нейтралітету», яку суперечливо сприймають усередині ЄС.

Угорський прем'єр також пропіарився перед угорцями, анонсувавши прагнення уряду досягнути економічного зростання і вийти на середньомісячну зарплату в 1 млн форинтів (майже 2,5 тис євро) протягом двох-трьох років. Зараз середньомісячна зарплата в Угорщині становить майже 1,5 тисячі євро. 

Стосовно війни в Україні й ескалації конфлікту на Близькому Сході Орбан воліє не піддаватися природній спокусі сфокусуватися на зовнішній політиці, а сконцентруватися на внутрішніх справах та економіці.

Нагадаємо, у липні Євросоюз вирішив тимчасово підвищити ставки ввізного мита на електромобілі китайського виробництва. У результаті імпорт «електричок» Made in China до Європи може скоротитись на четвертину.

Як зазначає DW, до листопада 2024 року захисні мита будуть нараховувати, проте імпортерам не доведеться їх платити, а тільки гарантувати, що вони переведуть всю суму, що набігла, якщо на той час Брюсселю і Пекіну не вдасться знайти компромісу.

Євросоюз звинувачує Китай у тому, що він прямо й опосередковано величезними сумами субсидує виробництво й експорт електромобілів (Battery Electric Vehicle, BEV). При цьому автомобілі на електричній тязі, що продають за демпінговими цінами, можуть серйозно потіснити європейських виробників, яким зараз і так важко: їм доводиться інвестувати величезні суми в розробку електричних моделей і переоснащення автозаводів для їх випуску.

За мита щодо китайських авто виступають, зокрема, три із чотирьох найбільших країн ЄС, а саме: Франція, Італія та Іспанія. Тим часом представники німецької автопромисловості проти протекційних заходів, оскільки вони, на їхню думку, «завдадуть шкоди як європейським споживачам, так і європейським підприємствам».

У відповідь на дії ЄС Пекін у серпні подав скаргу до Світової організації торгівлі на рішення Єврокомісії (ЄК) про запровадження додаткових мит на ввезення в Євросоюз вироблених у КНР електромобілів.

10 вересня Європейська комісія заявила, що під час конфлікту з КНР навколо недобросовісної конкуренції вона зменшить розмір антидемпінгових мит на електромобілі, що виробляє у Китаї компанія Tesla, а також на електромобілі декількох китайських виробників. Захисне мито для Tesla буде знижено з 9-ти до 7,8 відсотка, для китайської компанії Geely – з 19,3 до 18,8 відсотка.

На фото Віктор Орбан і китайський лідер Сі Цзіньпін / SCANPIX / ZUMAPRESS.com /Rao Aimin

Support the project here:

DONATE

Відгуки

Немає відгуків.

Залишити коментар

Оцінити
Відправити

Copyright © 2017-2024 by ZahidFront. Powered by BDS-studio.com

Підпишіться на ЗІФ у Facebook: