Онлайн-сервіси «Укрзалізниці» досі не працюють

НОВИНИ 25.03.2025 Коментарі 0

Команди «Укрзалізниці, партнерів та провідних експертів продовжують нон-стоп відновлення онлайн-сервісів. Про це повідомили в «Укрзалізниці» вранці у вівторок, 25 березня.

Зазначається, що над відновленням системи ІТ-фахівцям УЗ допомагають працювати Кібердепартамент СБУ, Державний центр кіберзахисту, Урядова команда реагування на комп'ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв'язку, а також ІТ-команда оператора Київстар, яка свого часу відновлювала власну систему після масштабної атаки, та інші українські та міжнародні фахівці.

Як зазначили в «Укрзалізниці», у безпечному середовищі розгорнуто резервну інфраструктуру, а також підготовано систему безпосередньо для перезапуску з резервних копій критичних систем. Зараз фахівці проводять ретельну діагностику бекапів та ідентифікацію всіх потенційно шкідливих елементів, а також працюють над відновленням складних зв'язків між різними системами.

Поки що онлайн-продаж квитків не працює, однак компанія розгорнула у посиленому режимі з розширеними графіками роботу кас на всіх вокзалах – напередодні у Києві працювали 18 кас замість звичних 8, а всі поїзди продовжують рух чітко за графіком. Але придбати квитки можна лише на два найближчі дні.

Щодо квитків на міжнародні поїзди (раніше продавались виключно онлайн), то їх тепер також можна купити в касі. А тим, хто купив залізничний квиток через сайт чи застосунок заздалегідь і не може його скачати, радять перевірити електронну пошту (там має бути лист з продубльованим PDF-квитком) та приходити на посадку до поїзда завчасно, принаймні за 20 хвилин до відправлення.

Повернути квиток на поїзд, попри недоступність онлайн-послуг «Укрзалізниці», можна віртуально. Для цього потрібно принаймні за годину до відправки рейсу надіслати на пошту [email protected] скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону пасажира. Заявку буде оброблено протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.

Про технічний збій та зупинку роботи онлайн сервісів «Укрзалізниці» компанія повідомила у неділю вранці, 23 березня. Зокрема перестав працювати продаж квитків через застосунок та сайт, а також онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги. Наступного дня компанія підтвердила масштабну кібератаку на свої сервіси.

Нагадаємо, у грудні 2023 року масштабної хакерської атаки зазнав мобільний оператор «Київстар». Тоді в абонентів повністю зник звʼязок та інтернет. Усі послуги змогли відновити лише 20 грудня. Відповідальність за атаку взяло на себе російське угруповання «Солнцепек». У СБУ заявили, що воно повʼязане з російським Головним розвідувальним управлінням.

Support the project here:

DONATE

Відгуки

Немає відгуків.

Залишити коментар

Оцінити
Відправити

Copyright © 2017-2025, Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор R40-05228. BDS-studio.com

📲 Підписуйтесь на Telegram

⚡ maj0r_news
Оперативні новини та актуальні події
Підписатися