“Львівгаз” перейшов до НАК “Нафтогаз”: які виклики постали перед компанією? Реклама
28 червня АТ “Львівгаз” перейшло від групи олігарха Фірташа в управління групи НАК “Нафтогаз”. Про зміни, нові виклики й масштабну модернізацію газорозподільної системи в ексклюзивному інтерв’ю «Західному інформаційному фронту» розповідає новий голова правління Роман Калагурський.
– З червня 2023 року "Львівгаз" приєднався до Групи Нафтогаз. Як компанія функціонуватиме тепер?
– Інтеграція до складу потужного державного драйвера для нас – це велика відповідальність. Спільна ціль – створення монолітної газорозподільної системи, яка буде безперебійно працювати 24/7.
Відтак, сьогодні ми сфокусовані на аналізі та вдосконаленні всіх напрямків – технічного, фінансового, комунікаційного. Це потрібно для налагодження стабільної роботи та зручності клієнтів.
– Коли в компанію приходить новий власник, то він зазвичай починає з аудиту. Чи могли б розповісти, в якому стані перебуває сьогодні компанія?
– Компанія переживає реорганізацію. Працюємо над розв’язанням кризових питань, що нагромадились за минулі роки. Зокрема, вибудовуємо гнучку систему комунікації з клієнтами, а також хочемо досягнути стабільності сектору надання послуг.
Водночас у полі нашого зору завдання з модернізації газової інфраструктури.
Кажучи ж загалом, то основні наші зусилля будуть спрямовані на раціональне використання енергоресурсів і забезпечення безперебійного розподілу газу.
– Ви говорите про зміну системи управління компанією і створення нових сервісів для клієнтів. Скільки потрібно часу, аби це реалізувати?
– Процес трансформацій та змін завжди складний. Це точно не буде легка прогулянка. Однак я впевнений, що перші результати ми відстежимо вже незабаром. Маю на увазі показники мінімізації понаднормових витрат газу й покращення рівня обслуговування наших споживачів. Це надважливо, оскільки, як я вже говорив, використання енергоресурсу має бути раціональним.
До слова, це дозволить нам продовжувати допомагати нашим Збройним силам України. Понад те, думаю, що надійний енергетичний тил – це запорука успіхів на війні.
– Як би ви оцінили фінансові показники? Чи великі борги населення та підприємств перед компанією?
– Заборгованості населення перед компанією практично нема. І цю тенденція підтвердили показники оплат минулого місяці. Ми дякуємо всім споживачам, що вчасно сплачують за розподіл газу, адже саме за ці кошти фінансується наша інвестиційна програма, щоденна діяльність АДС і всі аварійно-відновлювальні роботи.
Воднораз існує проблема боргів теплопостачальних підприємств перед «Львівгазом». Ми завжди сприяємо реструктуризації заборгованості, однак графік виплат постійно порушується. Ці борги ставлять під загрозу проведення регламентних робіт на мережі, наприклад, замінуаварійних газопроводів та систем. Тому закликаємо теплопостачальні організації дотримуватися попередніх домовленостей.
– Газові мережі на Львівщині? Чи нема тут проблеми. Наскільки вони зношені?
– Відповім так: обсяг робіт, спричинений поступовим зношенням мереж, постійно зростає.
Саме тому ми зосередились на виконанні інвестиційної програми. Йдеться про комплексний підхід щодо оптимізації та оновлення газорегулювального обладнання: починаючи газопроводами і закінчуючи газовими лічильниками.
Один із індикаторів нашого плану – забезпечити відповідність мереж поточним потребам споживачів.
– Кадрове забезпечення. Чи не відчуваєте дефіциту спеціалістів?
– Я завжди наголошую на тому, що основний капітал компанії – це люди. Бо якість роботи насамперед залежить від вмінь і компетенцій наших фахівців. Саме тому ми приділяємо значну увагу розвитку й навчанню своїх працівників.
Кадровий дефіцит заповнюємо за рахунок випускників профільних вишів. Ми відбираємо найкращих абітурієнтів, протягом навчання виплачуємо їм стипендію, забезпечуємо практикою на базі компанії, а потім пропонуємо працевлаштування з конкурентною зарплатнею.
– Мешканці Львівщини – найчисленніша когорта ваших клієнтів. Чого їм очікувати від реорганізації «Львівгазу»?
– Можливо, це прозвучить надто пафосно, але повірте, коли ми ухвалюємо те чи інше рішення, то завжди намагаємось оцінити його з погляду інтересів жителів Львівщини. Тож усі процеси з оптимізації проходитимуть, не порушуючи їх комфорт.
Тариф на послуги розподілу газу, реквізити для оплати та особові рахунки клієнтів залишаються незмінними.
Навпаки, ми вже розширюємо сервіс. Так, усім споживачам забезпечено доступ до сервісів компанії «Нафтогаз України», що дозволяє без жодних проблем передати покази газових лічильників.
Друге, вдосконалено формат друкованої платіжки. Тепер клієнт отримуєте не просто квитанцію, а ще й інформацію, як і куди передавати дані про обсяги фактично спожитого газу, щоб вони були враховані. Підкреслю важливість цього моменту, оскільки від цього залежить коректність нарахувань.
Третє, посилено взаємодію контакт-центр – клієнт. Усі ключові питання нині можна розв язати за допомогою дзвінка.
Також слід пам'ятати, що продовжують працювати Центри обслуговування клієнтів, де можна отримати від особистого менеджера відповіді на усі свої запитання.
Водночас щоб споживачам було зручно спілкуватись з компанією, ми використовуємо різні формати комунікації. Про ефективність цих платформ свідчать 450 тис. зібраних показників лічильника за червень через зовнішні носії.
– Ви згадали про виконання інвестиційної програми. Це своєрідне домашнє завдання, яке потрібно виконати влітку, щоб якісно підготуватися до зимового періоду?
– Виконання інвестиційної програми – це не лише підготовка до опалювального сезону. Ми на постійній основі модернізуємо газові мережі й впроваджуємо нові технологічні рішення. Таким чином закладаємо якісний фундамент на декілька років вперед.
Під управлінням держави зараз налагоджуємо ефективну роботу. Готуємось до результативного другого півріччя. Серед планів – забезпечити відповідність мереж поточним потребам споживачів. Саме тому виконання інвестиційної програми – це комплексний підхід до оптимізації та оновлення газорегулюючого обладнання: від газопроводів до лічильника.
Слід враховувати той факт, що обсяг робіт постійно зростає через, як вже говорив, поступове зношення мереж.
– Нещодавно набула чинності постанова, яка повертає обов’язкову періодичну повірку лічильників. Скільки це коштує і хто має за це платити?
– Періодична повірка лічильника, зокрема демонтаж, транспортування, монтаж, технічне обслуговування, ремонт,газу – це все коштом «Львівгазу». Це прописано в структурі чинного тарифу, а також в окремому додатку до постановиНКРЕКП, що його затверджує. Тобто споживачі, оплачуючи за розподіл газу, сплачують і за повірку лічильників.
Відтак, зважаючи на відновлення вимоги обов’язкової періодичної повірки, закликаємо споживачів забезпечити безперешкодний доступ нашим фахівцям до пристроїв обліку газу. Зі свого боку гарантуємо максимальну швидку та ефективну комунікацію. Наші працівники завчасно будуть попереджувати людей про проведення процедури повірки.
– Які бачите найбільші виклики, які стоять перед компанією на найближчий час?
– Наразі зосереджуємося на завданнях, про які ми вже говорили і які потребують першочергової уваги. Одне з найважливіших з них – це справність і надійність газорозподільної системи області.
У цьому контексті варто говорити про прозорий розподіл газу, швидку процедуру приєднання до газових мереж, відновлення газопостачання, облік газу й виконання інвестиційної програми. Кожен з цих факторів впливає на енергетичну безпеку й добробут мешканців Львівщини.
Знову ж таки, маємо пам’ятати, що основний капітал компанії – це люди, тому значну увагу плануємо приділити розвитку й навчанню своїх працівників.
– Дякуємо за розмову.
Відгуки
Немає відгуків.
Залишити коментар