Укрзалізниця відновила систему онлайн-продажу квитків
Укрзалізниця відновила систему онлайн-продажів в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення, - повідомлено на ФБ-сторінці державного підприємства.
У цей час система переживає пікові навантаження, тому можливі тимчасові технічні перебої в роботі. Пасажирів просять користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.
Архіви квитків, придбаних раніше, наразі недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди.
Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
"Продовжуємо стабілізувати онлайн-системи", - повідомили залізничники.
Нагадаємо, вранку 23 березня онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем вже триває кілька діб. Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України.
Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, у компанії впроваджені протоколи резервування.
Також нагадаємо, що у грудні 2023 року масштабної хакерської атаки зазнав мобільний оператор «Київстар». Тоді в абонентів повністю зник звʼязок та інтернет. Усі послуги змогли відновити лише 20 грудня. Відповідальність за атаку взяло на себе російське угруповання «Солнцепек». У СБУ заявили, що воно повʼязане з російським Головним розвідувальним управлінням.
Фото ілюстративне / Укрзалізниця
Відгуки
Немає відгуків.
Залишити коментар