Перед виборами до Європарламенту Google проведе кампанію проти дезінформації
У п'яти країнах Європейського Союзу (ЄС) напередодні парламентських виборів компанія Google запустить масштабну кампанію боротьби з дезінформацією.
Анімовані ролики, які вчитимуть ідентифікації маніпулятивного контенту, почнуть транслювати вже у березні у Бельгії, Франції, Німеччині, Італії та Польщі. Про це повідомляє Reuters.
Зазначається, що внутрішній підрозділ Jigsaw, що займається боротьбою з загрозами для суспільства, запустить серію анімованих рекламних роликів на платформах «ТікТок» та «Ютуб» у згаданих п’яти країнах ЄС.
У рекламі використовуватимуть так звані методи «пребункінгу», розроблені в партнерстві з дослідниками з Кембриджського і Брістольського університетів. Вони покликані допомогти глядачам виявити маніпулятивний контент ще до того, як вони з ним зіткнуться.
«Пребункінг — це єдина техніка, принаймні, з тих, що я бачила, яка однаково ефективно працює в усьому політичному спектрі», — стверджує керівниця дослідницького відділу Jigsaw Бет Голдберг.
Минулого місяця розслідування, проведене Службою зовнішніх дій ЄС (EEAS), виявило 750 випадків навмисного поширення недостовірної інформації іноземними суб'єктами, багато з яких висловлювалися на підтримку вторгнення росії в Україну.
Загалом рекламу Jigsaw буде перекладено всіма 24 офіційними мовами ЄС, заявили у компанії. Промокампанія триватиме щонайменше місяць, а потім, залежно від охоплення та ефективності, її можуть продовжити. Результати кампанії мають намір оприлюднити влітку 2024 року.
Вибори до Європарламенту цього року відбудуться у червні.
Нагадаємо, що новий європейський закон про цифрові послуги (він набув чинності для найбільших компаній торік, а повністю набуде чинності з 17 лютого 2024 року), вимагає від великих онлайн-платформ і пошукових систем докладати більше зусиль для боротьби з незаконним контентом і ризиками для громадської безпеки. Порушення закону загрожує штрафом у розмірі 6% від річного доходу компанії або блокуванням її ресурсів у ЄС.
Відгуки
Немає відгуків.
Залишити коментар