Львівська філія «Газмережі» відкрила перший Центр обслуговування клієнтів під новим брендом
У вівторок, 23 січня, в місті Новояворівську Львівської області відкрився перший Центр обслуговування клієнтів під брендом Львівської філії «Газмережі».
30 тисяч жителів Новояворівської громади зможуть отримати у новому Центрі обслуговування консультації щодо: - розрахунків; - реєстрації в онлайн-сервісах; - приєднання до системи газопостачання; - розробки проєктної та технічної документації; - реконструкції систем газопостачання; - технічного обслуговування будинкових газових мереж та приладів, - повідомила пресслужба компанії.
«Наші основні пріоритети у роботі – це забезпечення якісного сервісу й налагодження конструктивного діалогу зі споживачами. Тому в новому Центрі обслуговування ми створили всі умови для того, щоб відвідувачі могли максимально швидко розв’язати всі питання, пов’язані з розподілом та транспортуванням газу», - зазначив в.о. директора Львівської філії «Газмережі» Роман Калагурський.
Наразі у Львівській області працює вже 22 центри обслуговування клієнтів. Споживачі Львівської філії «Газмережі» можуть отримати послуги у Львові, Пустомитах, Самборі, Стрию, Червонограді, Миколаєві, Дрогобичі тощо.
І от тепер до цих міст доєднався і Новояворівськ. Новий центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8:00 до 17:15 та в п’ятницю з 8:00 до 16:00, за адресою: вул. Шевченка 10.
Відгуки
Немає відгуків.
Залишити коментар