Львівська філія «Газмережі» відкрила перший Центр обслуговування клієнтів під новим брендом

Економіка 24.01.2024 Коментарі 0

У вівторок, 23 січня, в місті Новояворівську Львівської області відкрився перший Центр обслуговування клієнтів під брендом Львівської філії «Газмережі».

30 тисяч жителів Новояворівської громади зможуть отримати у новому Центрі обслуговування консультації щодо: - розрахунків; - реєстрації в онлайн-сервісах; - приєднання до системи газопостачання; - розробки проєктної та технічної документації; - реконструкції систем газопостачання; - технічного обслуговування будинкових газових мереж та приладів, - повідомила пресслужба компанії.

«Наші основні пріоритети у роботі – це забезпечення якісного сервісу й налагодження конструктивного діалогу зі споживачами. Тому в новому Центрі обслуговування ми створили всі умови для того, щоб відвідувачі могли максимально швидко розв’язати всі питання, пов’язані з розподілом та транспортуванням газу», - зазначив в.о. директора Львівської філії «Газмережі» Роман Калагурський.

Наразі у Львівській області працює вже 22 центри обслуговування клієнтів. Споживачі Львівської філії «Газмережі» можуть отримати послуги у Львові, Пустомитах, Самборі, Стрию, Червонограді, Миколаєві, Дрогобичі тощо. 

І от тепер до цих міст доєднався і Новояворівськ. Новий центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8:00 до 17:15 та в п’ятницю з 8:00 до 16:00, за адресою: вул. Шевченка 10.

Support the project here:

DONATE

Відгуки

Немає відгуків.

Залишити коментар

Оцінити
Відправити

Copyright © 2017-2024 by ZahidFront. Powered by BDS-studio.com

Підпишіться на ЗІФ у Facebook: