«Газпром» узяв під крило агенцію блогерів-пропагандистів. Готуються до виборів?
Холдинг «Газпром-Медіа» купує 51% Агентства «патріотичних блогерів» Insight People. Оборудку учасники ринку оцінюють у 5,5-7,5 млрд. рублів, тоді як у холдингу назвати суму покупки відмовились.
Insight People (останнім часом частіше згадується російськомовний варіант – «Інсайт люди») позиціонує себе як «продюсерський центр №1 у росії», «Газпром-медіа» також називає його «найбільшим у рф блогерським агентством». Ексклюзивний контракт з Insight People уклали майже 2000 блогерів.
Як повідомляють російські ЗМІ, Insight People не приховує своєї «продержавної» (читай – пропутінської, ЗІФ) спрямованості. Блогери агентства беруть участь у пропагандистських роликах. Генеральний продюсер Ілля Івлєв на своєму сайті звітував, що агентство «реалізує патріотичні проєкти, які набирають мільйони переглядів».
В анкеті для блогерів, які хочуть укласти договір з Insight People, необхідно вказати, зокрема, свої політичні погляди. При цьому контракт забороняє блогерам використовувати жарти і питання на тему політики.
Зараз у портфелі «Газпром-Медіа» дев'ять ефірних телеканалів, включно з НТВ, ТНТ, ТВ-3, Матч ТВ і «П’ятниця!», шість інтернет-платформ, включно з відеохостингом Rutube, онлайн-кінотеатром Premier і соцмережею вертикальних відео Yappy, більш як десяток продакшенів і кінодистриб'юторів, зокрема «Централ Партнершип" і 1-2-3 Production, дев'ять радіостанцій, серед яких «Авторадіо», Like FM та Energy, видання «Вокруг ТВ» та «7 днєй», сейлз-хаус «Газпром-Медіа» та московський кінотеатр «Октябрь».
Відгуки
Немає відгуків.
Залишити коментар