Як протидіяти російській пропаганді у FB – поради експертки

АНАЛІТИКА 11.05.2023 Коментарі 0

Політолог і директор Інституту світової політики Євген Магда у своєму дописі у FB порекомендував скористатися порадами фахівчині з інформаційної гігієни Оксани Мороз щодо протидії ворожим рекламним кампаніям.

Засновниця ініціативи «Як не стати овочем» констатує, що ворог щодня запускає десятки рекламних кампаній у Facebook. Зазвичай вони містять «сенсаційні новини».

«Їх ключові тези можна звести до – контрнаступ закінчиться поразкою, бо... Захід нас кинув, усі все крадуть, усі всіх зрадили. І так далі», - пише Оксана Мороз на своїй сторінці у FB.

За її словами, українці реагують на російську рекламу такого штибу або «лайками» - не  важливо, «злим» смайликом чи сердечком, або ж коментують. А то й і те, й інше водночас. Проте так чинити не варто. І ось чому:

- На жаль, обидві ці реакції ДОПОМОГАЮТЬ ворогу. Чому? Бо будь яка взаємодія поширює контент на більшу аудиторію. Це аксіома.

Що робити, коли побачив/-ла рекламу на тему війни / політики / мови і тд (те що вмикає емоції та виглядає як новина/інсайд):

- не взаємодіяти – НЕ лайкати / НЕ коментувати / НЕ поширювати

- скаржитися (натискаємо три крапки, поскаржитися...)

- надсилати лінки на блокування – мені чи колегам. Ми знаємо, якому Ігорю їх направити для блокування у Меті.

Експертка також зазначає, що частина українського сегменту у FB уже ігнорує таку рекламу, надсилає скарги на неї і лінки на блокування. Пані Мороз рекомендує продовжувати робити це й надалі.

Support the project here:

DONATE

Відгуки

Немає відгуків.

Залишити коментар

Оцінити
Відправити

Copyright © 2017-2024 by ZahidFront. Powered by BDS-studio.com

Підпишіться на ЗІФ у Facebook: