Як протидіяти російській пропаганді у FB – поради експертки
Політолог і директор Інституту світової політики Євген Магда у своєму дописі у FB порекомендував скористатися порадами фахівчині з інформаційної гігієни Оксани Мороз щодо протидії ворожим рекламним кампаніям.
Засновниця ініціативи «Як не стати овочем» констатує, що ворог щодня запускає десятки рекламних кампаній у Facebook. Зазвичай вони містять «сенсаційні новини».
«Їх ключові тези можна звести до – контрнаступ закінчиться поразкою, бо... Захід нас кинув, усі все крадуть, усі всіх зрадили. І так далі», - пише Оксана Мороз на своїй сторінці у FB.
За її словами, українці реагують на російську рекламу такого штибу або «лайками» - не важливо, «злим» смайликом чи сердечком, або ж коментують. А то й і те, й інше водночас. Проте так чинити не варто. І ось чому:
- На жаль, обидві ці реакції ДОПОМОГАЮТЬ ворогу. Чому? Бо будь яка взаємодія поширює контент на більшу аудиторію. Це аксіома.
Що робити, коли побачив/-ла рекламу на тему війни / політики / мови і тд (те що вмикає емоції та виглядає як новина/інсайд):
- не взаємодіяти – НЕ лайкати / НЕ коментувати / НЕ поширювати
- скаржитися (натискаємо три крапки, поскаржитися...)
- надсилати лінки на блокування – мені чи колегам. Ми знаємо, якому Ігорю їх направити для блокування у Меті.
Експертка також зазначає, що частина українського сегменту у FB уже ігнорує таку рекламу, надсилає скарги на неї і лінки на блокування. Пані Мороз рекомендує продовжувати робити це й надалі.
Відгуки
Немає відгуків.
Залишити коментар