У Facebook масово розсилають повідомлення, якими виманюють паролі
Користувачам Facebook та Instagram, а особливо адміністраторам бізнес-сторінок, останнім часом масово надходять повідомлення від шахраїв, які намагаються виманювати паролі до сторінок у соцмережах.
Про такі випадки попереджають на сторінці Міністерства юстиції у Facebook.
Повідомлення надсилають переважно українською мовою (іноді трапляються й англійською). У цих повідомленнях нібито співробітники компанії Meta (яка управляє згаданими соцмережами) повідомляють власника сторінки про порушення правил спільноти.
«Шахраї можуть також писати, що після перегляду вашої сторінки було визначено, що ви порушили авторські права кілька разів. Тож якщо ви вважаєте, що це помилка, вам слід це оскаржити, інакше ваш обліковий запис буде деактивовано протягом 24 годин», – кажуть у Мінʼюсті.
Нижче у повідомленні шахраї розміщують покликання на форму оскарження, і коли власник сторінки переходить за лінком, шахрайський ресурс просить ввести його логін та пароль у соцмережах. Коли людина вводить ці дані, вони автоматично стають відомі шахраям.
«Пам’ятайте, Instagram та Facebook ніколи не пише щодо безпеки облікового запису повідомлення у Direct (особисті). Електронні листи від Meta щодо безпеки вашого облікового запису та входу до нього, які було надіслано протягом останніх 14 днів, можна знайти в розділі «Безпека», – наголошують у Мінʼюсті.
Також зазначимо, що подібні шахрайські повідомлення часто надходять у так званих бізнес-чатах — це відносно нова послуга на Facebook, яка не дає можливості одразу визначити, кому належить акаунт, від імені якого йде розсилка. Також там немає простої та зрозумілої можливості поскаржитись на спам чи шахрайські схеми конкретних користувачів.
Мінюст і фахівці з кібербезпеки нагадали декілька базових правил інфогігієни.
Як захистити свої акаунти від шахраїв
- Установіть багатофакторну автентифікацію.
Така функція є в налаштуваннях вашого акаунту та може мати назву двоетапна перевірка (це означає, що для входу до акаунту, крім логіна та пароля, потрібно ввести код підтвердження, що приходить на смартфон, електронну скриньку або у відповідний додаток).
- Не вводьте свої логіни та паролі від акаунтів на незнайомих та підозрілих сайтах.
- Створюйте складні та унікальні паролі для кожного акаунту.
Якщо ви стали жертвою шахрайства, заповніть форму зворотного зв’язку на сайті кіберполіції.
Відгуки
Немає відгуків.
Залишити коментар