Лукашенко – хто він? Частина 2: 1994-2022 рр
Читаючи цей матеріал, необхідно розуміти, що Лукашенко з перших днів свого «правління» займався створенням системи влади, повністю та одноосібно підконтрольної йому у всіх сферах: економічній, соціально-політичній, інформаційній тощо. Виходячи з особливостей свого характеру, Лукшенко не терпів і не терпить інакомислення у своєму оточенні, найжорстокішим чином придушуючи будь-які спроби самостійності та ініціативності з боку своїх підлеглих, у ролі яких опинився весь білоруський народ.
Лукашенко одразу поставив себе над усіма законами та загальноприйнятими нормами. Укази та розпорядження, підписані Лукашенком, мають чільну силу, скасовуючи як норми білоруських законів, так і норми міжнародних договорів та угод. Його усні вказівки, які часто транслюються через свою Службу безпеки, мають максимальний пріоритет для чиновника будь-якого рангу.
Тому будь-які згадки в даному матеріалі про прийняті або реалізовані рішення білоруської офіційної влади слід сприймати виключно як діяльність Лукашенка, оскільки практично всі рішення в Білорусі з 1994 року, навіть з незначних питань діяльності державної та місцевої влади, приймалися та приймаються ним особисто або з його вирішення.
Крім того, відома величезна кількість прикладів, коли Лукашенко одномоментно віддавав вказівки, що суперечать раніше прийнятим ним самим рішенням, не зважаючи навіть на витрачені фінансові кошти. Так, наприклад, проїжджаючи в Мінську проспектом Незалежності поблизу ТЦ «Дана-Молл» (станція метро «Схід») він побачив практично вже збудовані на розділовій смузі одного з перехресть виділені бордюрами «острівці безпеки». Перебуваючи у поганому настрої, оскільки їхав до аеропорту для відльоту до Москви на чергову зустріч із «гаряче коханим» Путіним, Лукашенко кинув своєму охоронцеві фразу: «Хрень городять якусь! Щоб до мого повернення тут був рівний асфальт!». І протягом доби конструкції, готові на 90% і побудовані для забезпечення безпеки пішоходів відповідно до рекомендацій УДАІ по м.Мінську на основі передового міжнародного досвіду, були знесені, а автомобіль диктатора, що повернувся з Москви, проїхав по новому асфальту і по закопаним у прямому сенс цього слова бюджетним, тобто народним, коштам.
Парадоксальність цієї ситуації полягає в тому, що раніше Лукашенко фактично погодив генеральний план забудови навколо ТЦ «Дана-Молл», на якому було нанесено дані елементи безпеки, і дав добро на проведення відповідних робіт.
В підготовленому Центром стратегічного аналізу Вадима Прокоп’єва (Варшава) життєписі Лукашенка (частина 2) часто наводитимуться вказівки на суперечливість деяких даних його біографії із примітками, який можна завантажити за цим посиланням.
Першу частину дослідження читайте у нашому матеріалі: «Лукашенко – хто він? Частина 1: 1954-1994 рр».
Відгуки
Немає відгуків.
Залишити коментар