ЄС витягує молдовську залізницю з кризи: велика німецька компанія готова вкластися у її розвиток

Економіка 14.11.2024 Коментарі 0

Одна із найбільших інженерних компаній Німеччини Obermeyer Group відкриє філію у Молдові  В Агенції інвестицій Молдови повідомили, у середу. 13 листопада, що підприємство активно наймає працівників і має намір вкласти кошти в модернізацію залізничної мережі каїни.

Кишинів розпочав перемовини про співпрацю з німецькою компанією на початку 2024 року, повідомляє NewsMaker.

«Представники компанії декілька разів відвідували Кишинів і навіть були присутні на залізничному форумі, аналізуючи можливості як у Молдові, так і в регіоні. Рішення про розширення також пов'язане з тим, що ця компанія отримала контракт від Європейського банку реконструкції та розвитку на технічну допомогу та контроль за проєктом відновлення ділянки залізниці Молдови», - поінформувала Агенція інвестицій.

Міністр економіки Думитру Алайба привітав рішення німецької компанії відкрити філію у Молдові.

«Вони займуться модернізацією залізничної мережі Молдови та полегшать транспортування вантажів і пасажирів. Це створить добре оплачувані робочі місця для наших талановитих молодих спеціалістів. Справи йдуть угору. Молдова стає все більш привабливою для великих інвесторів», - заявив Думітру Алайба.

Додамо, що загальна протяжність мережі Молдовської залізниці – понад 1 2 кілометрів. уся мережа, за даними Вікіпедії, неелектрифікована. Межує з румунськими залізницями (1520/1435 мм – зміна ширини колії) на заході, й Укрзалізницею – на півночі та сході.

Також, за інформацією видання Rail.insider, у третьому кварталі 2021 року вперше із 2019-го ДП «Залізниця Молдови» (Calea Ferată din Moldova) отримала прибуток у розміір майже 33 млн леїв (майже 50 млн  грн на той час). Збільшився і транзит з України за 9 місяців 2021 року – в 1,7 раза порівняно з аналогічним періодом рік педе тим.

Після російської повномасштабної агресії у лютому 2022 року переміщення товарів між Україною і Молдовою ще більше активізувалося, зважаючи на блокування українських морських портів на Чорному морі. 

За даними Олега Васильєва, автора You-Tube-каналу «Залізні магістралі», молдовська залізниця пережила скрутні часи – доходило навіть до банкрутства. Проте на допомогу прийшли міжнародні донори. Як зазначає у своєму огляді Олег Васильєв, у майбутньому Київ і Кишинів могли би створити коридор для пасажирський потягів до Румунії. Нижче пропонуємо авторський огляд  стану залізничного господарства Молдови. 

Support the project here:

DONATE

Відгуки

Немає відгуків.

Залишити коментар

Оцінити
Відправити

Copyright © 2017-2024 by ZahidFront. Powered by BDS-studio.com

Підпишіться на ЗІФ у Facebook: