ЄС витягує молдовську залізницю з кризи: велика німецька компанія готова вкластися у її розвиток
Одна із найбільших інженерних компаній Німеччини Obermeyer Group відкриє філію у Молдові В Агенції інвестицій Молдови повідомили, у середу. 13 листопада, що підприємство активно наймає працівників і має намір вкласти кошти в модернізацію залізничної мережі каїни.
Кишинів розпочав перемовини про співпрацю з німецькою компанією на початку 2024 року, повідомляє NewsMaker.
«Представники компанії декілька разів відвідували Кишинів і навіть були присутні на залізничному форумі, аналізуючи можливості як у Молдові, так і в регіоні. Рішення про розширення також пов'язане з тим, що ця компанія отримала контракт від Європейського банку реконструкції та розвитку на технічну допомогу та контроль за проєктом відновлення ділянки залізниці Молдови», - поінформувала Агенція інвестицій.
Міністр економіки Думитру Алайба привітав рішення німецької компанії відкрити філію у Молдові.
«Вони займуться модернізацією залізничної мережі Молдови та полегшать транспортування вантажів і пасажирів. Це створить добре оплачувані робочі місця для наших талановитих молодих спеціалістів. Справи йдуть угору. Молдова стає все більш привабливою для великих інвесторів», - заявив Думітру Алайба.
Додамо, що загальна протяжність мережі Молдовської залізниці – понад 1 2 кілометрів. уся мережа, за даними Вікіпедії, неелектрифікована. Межує з румунськими залізницями (1520/1435 мм – зміна ширини колії) на заході, й Укрзалізницею – на півночі та сході.
Також, за інформацією видання Rail.insider, у третьому кварталі 2021 року вперше із 2019-го ДП «Залізниця Молдови» (Calea Ferată din Moldova) отримала прибуток у розміір майже 33 млн леїв (майже 50 млн грн на той час). Збільшився і транзит з України за 9 місяців 2021 року – в 1,7 раза порівняно з аналогічним періодом рік педе тим.
Після російської повномасштабної агресії у лютому 2022 року переміщення товарів між Україною і Молдовою ще більше активізувалося, зважаючи на блокування українських морських портів на Чорному морі.
За даними Олега Васильєва, автора You-Tube-каналу «Залізні магістралі», молдовська залізниця пережила скрутні часи – доходило навіть до банкрутства. Проте на допомогу прийшли міжнародні донори. Як зазначає у своєму огляді Олег Васильєв, у майбутньому Київ і Кишинів могли би створити коридор для пасажирський потягів до Румунії. Нижче пропонуємо авторський огляд стану залізничного господарства Молдови.
Відгуки
Немає відгуків.
Залишити коментар