Як НАЗК вчиняє з міжнародними фірмами, які спонсорують російсько-українську війну
Уже 25 провідних світових компаній – «від виробників жіночої косметики та харчових продуктів до банків та нафтоперевізників» – внесені українським Нацагентством з питань запобігання корупції до переліку міжнародних спонсорів війни.
А потрапили виробники туди через те, що продовжують вести бізнес на росії та сплачувати там податки, фінансуючи вбивства українців, інформує пресслужба відомства.
Що більше – окрім податків (за які потім утримується армія окупантів) відповідно до рашазаконодавства ці корпорації повинні сприяти призову працівників до армії та залучаються ресурсами до мобілізаційних заходів. Окрім того, росіянськими філіями іноземних компаній керують росіянські ж менеджери, які здебільшого публічно підтримують війну з Україною.
Московити послідовно реалізують стратегію щодо перетворення міжнародного бізнесу на співучасників їхньою загарбницької війни, переконані у НАЗК.
«Мобілізація, пільгові кредити військовим, далі додаткові «військові» податки. Цей перелік буде зростати, ще більше втягуючи кожен бренд у війну, та обмежуючи шляхи до виходу. Хочемо нагадати, що деякі відомі корпорації й досі не можуть позбутися наслідків співпраці з гітлерівським режимом, навіть через десятки років», - зазначають у Нацагентстві.
Їхня ж мета – зробити так, щоби таким компаніям було репутаційно не вигідно співпрацювати з агресором, вони закрили свій бізнес на росії та усвідомили позицію усього цивілізованого та демократичного світу.
Внесені до переліку міжнародних спонсорів війни компанії потрапляють до бази даних World-Check, яка здійснює облік осіб і організацій із підвищеним ризиком та використовується в усьому світі для виявлення та управління фінансовими, регуляторними та репутаційними ризиками. Цією базою користуються міжнародні інвестори та інші компанії. І коли НАЗК вносить туди компанію, вона автоматично відображається в базі червоним кольором. Тож той, хто хоче співпрацювати з такою компанією бачить, що це дуже ризиковано репутаційно та фінансово.
«Деякі відомі компанії, після внесення до переліку спонсорів війни вже заявили, що це прямо вплинуло на їх економічні показники. Ми ж сподіваємось, що це вплине на їх позицію щодо роботи на рф», - додали в НАЗК.
Зазначимо, що у цьому переліку, зокрема, вже присутні китайські Xiaomi і Great Wall, угорський OTP Bank та австрійський Raiffeisen Bank International, мережі Auchan, Leroy Merlin, Metro, виробники Bonduelle, P&G.
Також у НАЗК нагадують, що коли у вас є ґрунтовні докази продажу російських підсанкційних товарів в Україні, надсилайте усі матеріали на пошту: [email protected]. Аналітики НАЗК візьмуть ці матеріали у роботу та в залежності від результату сформують подальші дії.
Відгуки
Немає відгуків.
Залишити коментар